- 1. srpnja 2022.
- Posted by: Marta Batarelo
- Category: Aktualno, Novosti, Radionice, Radionice-Aktualno, Vijesti

Dragi članovi udruge,
u četvrtak 30. lipnja Udrugu je napokon, u vidu predavača, posjetila dugo željena gošća – profesorica Nina Pološki Vokić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
U nastavku možete pročitati više o temama koje smo pokrili u sat i pol predavanja.
S profesoricom Pološki Vokić smo detaljno, korak po korak prošli ključne pojmove vezane uz upravljanje markom poslodavca:
• Marka poslodavca (employer brand)
• Upravljanje markom poslodavca (employer brand management)
• Brendiranje poslodavca (employer branding)
• Poželjan poslodavac (employer of choice)
• Poslodavac prvog izbora (employer of first choice)
• Privlačnost poslodavca (employer attractiveness)
• Poslodavčeva ponuda vrijednosti (employer value proposition – EVP)
Profesorica je istaknula da su nedostatak različitih profila zaposlenika na tržištu rada, globalni rat za talente i promjene u sustavu vrijednosti prvenstveno mlađih generacija aktualizirale potrebu upravljanja markom poslodavca (employer brand management).
Tko su sve dionici upravljanja markom poslodavca?
Bilo bi lakše odgovoriti tko to u organizacijama – nije.
Osim formalnih ambasadora marke poslodavca, imamo i neformalne ambasadore: menadžere, partnere, kupce, influencere, stručnjake, nastavnike, te najautentičnije ambasadore, a to su zaposlenici tvrtke.
Što se tiče odgovornosti za upravljanje markom poslodavca u grupi, u organizacijama je najčešće odgovoran odjel ljudskih potencijala. Međutim, najbolja opcija je kad se radi o zajedničkom projektu i odgovornosti ljudskih potencijala i korporativnih komunikacija.
Zahvaljujemo profesorici Pološki Vokić na održavanju ovog iznimno zanimljivog predavanja – vrijeme nam je proletjelo! Hvala i svim sudionicima koji su došli na predavanje na najvrući dan u godini 🙂
Ponovo se družimo u rujnu a već u kolovozu postavljamo plan predavanja i radionica za jesen.
Vidimo se uskoro 🙂