Upravno vijeće


hrvojka-kutle-profile-2

Hrvojka Kutle, predsjednica Udruge

Nakon završenog studija zaposlila se u INA-trgovini kao psiholog radeći prvenstveno na području regrutacije i selekcije.
Dolaskom u Zvijezdu i sustav Agrokor Koncerna razvija se u smjeru HR generalista te uporedo s razvojem područja ljudskih resursa unutar organizacije, prelazi u management tim.
Karijeru nastavlja u Iskon Internetu, gdje stječe daljnje iskustvo u managementu ljudskih potencijala.
Prepoznavši u sebi sklonost za prenošenjem znanja, počela se baviti trenerski radom iz područja osobnog razvoja. Nakon Iskon Interneta okušala se i u poduzetničkim vodama kroz trenerski i savjetodavni rad. Glavno područje njezinog interesa bio je razvoj ljudi i organizacija, te uspostava i razvoj područja ljudskih resursa unutar organizacija.

Od 2013.godine, pet godina je bila dio management tima Nove TV. U jesen 2018.godine, nakon 18 godina iskustva i osobnog učenja i razvoja na području ljudskih potencijala i managementa priključila se timu IN2. Uz mnoge edukacije i usavršavanja iz područja osobnog razvoja, posjeduje certifikat za korištenje MBTI inventara i certificirani je coach.

Hrvojka živi u Zagrebu sa sinom. Voli prirodu i amaterski se bavi umjetnošću.

marija-kalinic-profile

Marija Kalinić, članica upravnog vijeća Udruge

Mr.sc. Marija Kalinić, direktorica je i vlasnica tvrtke EPPUR SI MUOVE d.o.o. za savjetovanje, sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirane za poslovne edukacije, razvoj i implementaciju sustava upravljanja ljudskim potencijalima, te razvoj potencijala pojedinaca i timova. Glavni moto tvrtke je: Malim koracima do značajnih promjena!
Ima veliko i raznoliko iskustvo u razvoju ljudskih potencijala, koje je stekla, kako kroz aktivnosti vlastite tvrtke, tako i radeći dugi niz godina na poziciji direktorice Sektora za upravljanje ljudskim potencijalima.

Diplomirala je na Pravnom fakultetu – Studiju za socijalni rad u Zagrebu, a magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te se redovito usavršava u području primjenjene psihologije, čije spoznaje koristi u svom radu.
Također, predaje na Visokoj poslovnoj školi PAR Rijeka, kolegij ”Upravljanje ljudskim potencijalima”, te na EFFECTUS – studij financije i pravo Zagreb, kolegij ”Organizacijsko ponašanje” na diplomskom studiju MBA – smjer Upravljanje ljudskim potencijalima i znanjem.

danijela-thur-profile

Danijela Thür, članica upravnog vijeća Udruge

Danijela Thür diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, studij za socijalni rad.

Tijekom studija volontirala je u Društvu za psihološku pomoć gdje je naučila osnove savjetodavnog rada. Prošla je niz stručnih edukacijskih programa iz područja upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj i inozemstvu te relevantne treninge iz područja razvoja menadžerskih vještina.
Završila jednogodišnju edukaciju za poslovnog trenera i NLP praktičara.
Radno iskustvo je stekla na rukovodećim radnim mjestima u privatnom i javnom sektoru gdje je uspostavljala i razvijala odjele ljudskih potencijala.

Profesionalno iskustvo uključuje strategije upravljanja ljudskim resursima, regrutaciju i selekciju, upravljanje radnim učinkom, nagrađivanje i motiviranje, upravljanje karijerama i edukaciju. Predavač je na in-house i otvorenim edukacijskim programima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima i Viši certifikator u projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima “Certifikat Poslodavac Partner”.

imgpsh_mobile_save1

Martina Bastašić, članica upravnog vijeća Udruge

Nakon studija psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, Martina je studirala na poslijediplomskom specijalističkom studiju Organizacija i menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Znanja iz područja psihologije i upravljanja ljudskim potencijalima nadograđuje pohađanjem stručnih edukacijskih programa u Hrvatskoj i inozemstvu. Završila je jednogodišnju edukaciju za NLP poslovnog praktičara te certifikacijski trening za korištenje Inspire alata za procjenu i edukaciju za korištenje Points of You metodologije osobnog, profesionalnog i organizacijskog razvoja.

Karijeru je počela kao savjetnik za ljudske resurse te konzultant za traženje, selekciju i outplacement zaposlenika u agenciji za savjetovanje u području upravljanja ljudskim potencijalima. U ulozi voditelja ljudskih resursa u produkcijskoj kući, a potom nastavljajući se baviti HR aktivnostima u televizijskoj kući, sudjeluje u organizacijskim promjenama te razvoju timova i rastu kompanije. Karijeru nastavlja u IT industriji u području upravljanja ljudskim potencijalima.
Njezino profesionalno iskustvo uključuje procese upravljanja ljudskim potencijalima kao što su traženje, selekcija i procjena kandidata, onboarding, employer branding, interna komunikacija, izgradnja organizacijske kulture, provođenje organizacijskih istraživanja, upravljanje radnim učinkom, kompenzacijski menadžment, planiranje i provođenje organizacijskih promjena te razvojnih i edukacijskih aktivnosti na razini timova i kompanije.

U slobodno vrijeme voli istraživati prirodu, planinariti, fotografirati, kuhati te uživa u druženju s prijateljima.

Ana Ćuro Rukavina slika

Ana Ćuro Rukavina, članica upravnog vijeća Udruge

Ana Ćuro Rukavina je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer marketing.

Tijekom studija, pored marketinga i komunikacija, razvija interes za područje upravljanja ljudskim potencijalima zahvaljujući iskustvu vođenja timova i rada na projektima u međunarodnoj studentskoj udruzi AIESEC. Svoju karijeru započinje u social media marketing agenciji Interaktivni studio (iSTUDIO) koja se među prvima počela baviti marketingom na društvenim mrežama u regiji te kasnije postaje full service digitalna marketinška agencija Degordian. Tu, kao prva osoba za upravljanje ljudskim potencijalima, stječe iskustvo u tom području te postavlja HR odjel, HR procese i pruža partnersku podršku menadžmentu pri rastu tvrtke od 30 do 200 zaposlenika.

Kroz svoju karijeru nastavlja raditi u IT industriji u tvrtkama Mediatoolkit i Bornfight te sudjeluje u više organizacijskih promjena te razvoju i rastu obiju tvrtki. Njezino profesionalno iskustvo uključuje HR procese kao što su analiza radnih mjesta, selekcija, employer branding, onboarding, izgradnja organizacijske kulture, interna komunikacija, razvojne aktivnosti, organizacijske promjene, offboarding te izgradnja i jačanje liderskog tima tvrtke.

Jedna od Aninih ključnih vrijednosti je razvoj, stoga kroz svoje iskustvo polazi niz edukacija u području upravljanja ljudskim potencijalima, primijenjene psihologije i osobnog razvoja. Stekla je certifikat za Strength Development Inventory (SDI) alat u organizaciji tvrtke Gentis te NLP Business Practitioner i NLP Master certifikat u organizaciji tvrtke Transforma.

Također, u sklopu rada na sebi bavi se yogom, meditacijama, mindfulnessom, pisanjem dnevnika te otkrivanjem prirode.